elin

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Elin - 16 december 2012 22:46

Hejsan allihopa!

Har nu kommit hem från mammas kille! När jag loggade in såg jag att jag nu har skrivit 100 inlägg på denna blogg!

Fett nice :'D 

Jao som sagt den här dagen har bara varit perfekt! En slappar dag♥ Jag har bara tagit det lungt!

Ja som sagt känns det bra att börja skolan imorrn, för jag vet ju att vi får jul lov på fredag! :) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ FETT TAGGAD!

Gud det är bara en vecka kvar!! JAG DÖÖÖR!!!! ♥ 


Ne nu mst jag tagga ner lite oc gå och lägga mig! ;) Fast kanske skriver ett  till inlägg idag om jag inte somnar... :'D

Kraam & sov gott! ♥

 

Av Elin - 16 december 2012 21:22

Hejsan allihopa!
Jag sitter just nu hos mammas kille och tittar på TV :)

Jag måste säga att det här har varit en bra dag! Vinst på matchen och efter det har jag bara mys på! Så nu är jag defenitift redo för att börja årets sista skolvecka! När man tänker så blir man taggad och vill börja så fort som möjligt så att man kan sluta lika fort. Så jag känner mig galet ut vilad nu :)
Kraam.

Av Elin - 16 december 2012 20:12

Hejsan allihopa!
Jag sitter just nu hos mina små systrar och kollar när dem kör GTA :) Det går ju sådär kan jag ju säga :') Kraam.

Av Elin - 16 december 2012 16:28

Hejsan allihopa!
Jag sitter just nu och tittar på Snooki&JWOWW det får mig att tänka på min underbara BFF Aimee. Jag älskar dig Aimee. Kraam.

Av Elin - 16 december 2012 15:51

     

Av Elin - 16 december 2012 15:36

Hejsan allihopa!

Har nyss duschat och nu sitter jag med mina mys kläder på! ♥

Här kommer en bild på min mys klädsel! :'D

 

Ja... Kvalitén är ju inte bäst men... :'D

Mina mys kläder består av:

  • En tight randig tröja.
  • Mammas mega stora mjukis byxor! :'D
  • En grå kofta från soc.

Typ :')

Men den randiga tröjan är as skön och snygg så jag har den till lite allt möjligt! :)

Dem svarta mjukis-byxorna är mammas och dem är jätte stora! Det ser ut som om mina ben är 2 meter breda typ xD

Nu ska jag chilla lite fram för datorn! Kraam♥

Jao

Av Elin - 16 december 2012 14:54

Hejsan allihopa!

Har nyss ätit färdigt! NAAAAMELI NAM! :'D Nä men... xD 

Bara så att ni vet så det som låg brövid baconen var ägg xD Det såg typ ut som spya..    Men det är för att jag är så bra på att laga mat!   


Ja, men nu ska jag typ hoppa in i duschen och sen äre bara att chilla i one piecen^^ NIICE!

Kanske jag ska målanaglarna också? o.o 

Ja men jag gör det nån gång idag! Jag kan lägga upp bild sen på hur det blev :3

Neeeee nu mst jag gå och duscha! Kraam♥

 

Av Elin - 16 december 2012 14:38

Hejsan allihopa!
Har just lagat färdigt maten här kommer den! :) Kraam.

Presentation


Hej!
Jag heter Elin och jag driver den här bloggen. Jag gillar sport, musik, vänner och massa annat. Här får ni veta lite om min vardag och så. Ni kan också lära känna mig under länken ''vill du lära känna mig?''
Följ mig på bloglovin :)♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem i One direction tycker du mest om?
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles
 Niall Horan

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards