elin

Alla inlägg under november 2012

Sry

Av Elin - 16 november 2012 23:04

Kommer inte kunna blogga i helgen! :( har fullt upp! :( Förlåt ;( KRAAMIS<3<3

Av Elin - 15 november 2012 08:44

Hejsan allihopa!
Sitter nu och väntar på att skolskjutsen ska komma:) Det här var typ bästa natten ever! Ja men det var typ det för jag sommna där vid 10!? Herregud var hur trött som helst! Ja och idag sov jag till kvart över åtta :) Lite chill! ;) Men iaf så tog jag några bilder här kommer nån/några. KRAAMIS!<3<3

Av Elin - 14 november 2012 21:49

Hejsan allihopav

Jag ska typ lägga mig i sängen och läsa nu... Det är inte ofta jag gör det ska ni veta! 

Jag kommer säkert sommna... ;) VI HAR SOVMORGON IMORRN! <333 YEY! :)

Men jag säger godnatt nu ifall att jag somnar när jag läser!:) SÅ KRAAAMIS!<33

 

Av Elin - 14 november 2012 21:14

Hejsan allihopa!

Jag har ju varit på gården ikväll. För er som inte vet vad gården är så är det ett ställe man kan vara och typ se på tv spela pingis och mycket annat på! :) Det var kul! :)<3 

Fast det skulle vara mycket roligare om Aimee också var där! :( <3 Men men... Jag får väll trösta mig själv med att hon kommer hem om mer än en vecka... ;( <3 

Saknar min lilla knäppa bästis... + Att jag har MEGA mycket växt värk! :( Det känns typ som att nån skär i mitt skellett! ;( 

Träningen gick ganska bra men den var inte direkt jätte kul... Men helt okej :)

Jag är typ trött nu!? Är jag sjuk eller vad... Brukar alltid ligga vaken till typ 00.00....  

JAG LÄNGTAR MEGA MYCKET TILL JULAFTON! Helt sjukt taggad! But whatever långt kvar typ...

BTW ni kom ihåg att jag sa att jag skulle sjunga på en julshow? :) Men iallafall så kostar det typ 150 att gå in på den? o.o

Onödigt dyrt meeen... Jao.

Nä nu ska ja tare lite chill och så. KRAAAMIS! :)<3

Av Elin - 14 november 2012 15:05

Hejsan allihopa!

Sitter just nu på bibblan men some friends! xD

Men sen ska jag på min träning som börjar kl 16:50 :)

Sen ikväll ska jag jag på gården med vänner! :) FUNNY!!!! YEY xD

Jag hoppas det blir kul där :) Fast kanske inte... För Aimee är ju inte där...:( WHÄÄ!

Ja men KRAAMIS PÅ ER :D <33

Av Elin - 14 november 2012 07:56

Hejsan allihopa!
Just nu sitter jag och väntar på att skolan ska börja... ;)
Här kommer en bild på mig som jag tog alldeles innan jag for :) Den blev åt fel håll typ... Det kommer en till bild också :)KRAAMIS! :)<3<3

Av Elin - 14 november 2012 06:55

Hejsan allihopa!

Jag vaknade där vid halv sju och var MEGA trött! Jag brukar inte vara så här trött...! Men aja....

ÅHH FUSK AIMEE SOM FÅR VARA I ENGLAND OCH SOVA! >:( GRR... Ne men xD

Ja men till ämnet! Idag så blir dagens sötnos BARA BAM BAM BAM BAAAA!

 

SÅ SÖT ELLER HUR! :) <33 Jag blir ju typ KÄR ne men... HEH xD

ÅH gud kan inte sluta beundra den!   

Ne nu måste jag göra mig klar innan bussen kommer och hämtar mig! :D KRAAMIS!

Av Elin - 13 november 2012 22:08

Hejsan allihopa!

Just nu sitter jag och tittar på TV men nu ska jag typ fläta håret om jag hittar kammen som alltid försvinner! >:( ;)

Sen ska jag göra alla mina läxor. Sen ska jag chilla framför tv:n tills jag somnar! 8D Hah... xD

Ja och i morgon är det onsdag :) Då slutar vi 14.30

Men våran lärare sa typ att vi skulle skriva rita och förklara om blodomloppet och hjärtat o allt sånt där...-.- Och vi har typ sett en film som var MEGA dålig...! Då äre ju lätt... Eller inte...-_- Men men...

Ne men jag säger GODNATT NU Iaf! :) 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Elin och jag driver den här bloggen. Jag gillar sport, musik, vänner och massa annat. Här får ni veta lite om min vardag och så. Ni kan också lära känna mig under länken ''vill du lära känna mig?''
Följ mig på bloglovin :)♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem i One direction tycker du mest om?
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles
 Niall Horan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards