elin

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 16 december 2012 14:38

Hejsan allihopa!
Har just lagat färdigt maten här kommer den! :) Kraam.

Av Elin - 16 december 2012 14:22

Hejsan allihopa!
står precis om ska laga ägg&bacon ;)
Hoppas det blir Nam Nam! :') gud nu börjar det sprätta! :) Kraam.

Av Elin - 16 december 2012 13:48

Hejsan allihopa!

Nu kommer jag visa er vem som är dagens sötnos! 

 

Han är ändå lite söt! Det måste man ju erkänna! :) 

BTW jag har inte märkt at han har rump haka förr? o.o Aja Kraam.

Av Elin - 16 december 2012 12:47

Hejsan allihopa!

Jag har nyss kommit hem från matchen. Det vart 4-2 till oss. Jag passade en tjej framför mål och hon sköt inneribban. Så det var väldigt nära en asist för min del. Tyckte det var sådär. Jag är inte taggad på innebandy längre... Men men. Vi vann iallafall sisa matchen för i år! :)


Idag ska jag väll ba chilla och så. Ne jag ska fixa med FB och bloggen också! För Aimee skickade inte alla bilder i går, men ni får se en av dem som hon sickade nu :

 

Jag kom på nu att jag måste rensa mina bilder och duscha också! :'D 

Kraam♥


Av Elin - 16 december 2012 01:30

Hejsan allihopa!

Tack för idag! God natt & sov gott! ♥ Kraam.

 

Av Elin - 15 december 2012 23:45

Hejsan allihopa!

Jag har nyss varit inne på datorn lite och chillat! Jag fick också nyss reda på att Aimee har skickat bilderna nu! :) YEEEEY :'D Kraam!

Av Elin - 15 december 2012 22:37

Hejsan allihopa!

Jag har just nattat min minsta lillasyster:) Jag har läst lasse maja högt för henne typ i 45 min! 

As jobbit men ändå mysigt! Före det så såg jag på *Så mycket bättre*! Älskar det programmet. Det känns ba så mysigt♥

Ja men nu är det slut.. :( 

Btw mst fråga en sak! 

Är Maja och Darin ihop? o.o

För det ser iallafall ut som det. Men jag kanske har fel? 

Kommentera gärna om du vet för jag skulle gärna vilja veta det :)


Jag har fortfarande inte fått bilderna av Aimee men dem kommer väll snart hoppas jag. 

Jag vill bara säga TACK till alla er som har läst min blogg idag! Just nu är det ca 150 som har läst idag! :)♥ 

Jag vet det är inte mycket... Men för mig betyder det mycket! :)

Kraam♥

Av Elin - 15 december 2012 19:52

Hejsan allihopa!

Kolla in det här! :O

 

Fett läskig utan smink! Det är ju nästan hemskt! :( * Hoppas inte nån tycker att jag ser ut så utan smink o.o*

Kraam.

Presentation


Hej!
Jag heter Elin och jag driver den här bloggen. Jag gillar sport, musik, vänner och massa annat. Här får ni veta lite om min vardag och så. Ni kan också lära känna mig under länken ''vill du lära känna mig?''
Följ mig på bloglovin :)♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem i One direction tycker du mest om?
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles
 Niall Horan

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards