elin

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Elin - 5 september 2012 22:51

Hejsan allihopa. Jag har nysst läst lite i en bok.... Och det var hur tråkigt som helst... Brukar iaf vara lite roligare på skolan..?

Men aja jag borde gå och lägga mig nu så det ska jag göra :) KRAAM<3

 

 

Av Elin - 5 september 2012 22:21

Hejsan allihopa! Sitter just nu och kollar på ngt matlagnings program... Funderar på om jag ska läsa? OCH DET GÖR JAG ''VÄLDIGT'' Sällan! HAHA Jag är så uttråkad att jag börjar läsa... VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!!?? xD Kan säga vilken bok den var och skriva lite om den sen KRAAM <33

 

Av Elin - 5 september 2012 21:41

Hejsan alihopa...

Jag fick just veta att jag mst vara hemma imorron också... Pappa säger att det är bättre att vara hemma en extra dag än att det ska kännas jätte jobbigt när man är på skolan.. Ja då är den ända dagen jag går på skolan den här veckan fredag... JA BÄST FÖR ALLA ATT DEM HAR SAKNAT MIG NU!! :( HAHA näe skojja! :P <33 Gissa vem jag härmade där ;) ÅH EN TILL DAG MED INGENTING ATT GÖRA!!!!! :( Man får ju psykbryt... KRAAM <3

 

Av Elin - 5 september 2012 20:01

Hejsan allihopa sitter just nu och kollar på robinson. Jag känner mig fortfarande ganska dålig men ändå mke bättre än förut... Men före Robinson såg jag på Djurakuten. AZZÅ jag skulle ALDRIG kunna jobba som vetrinär! Jag får typ tårar i ögonen när alla djuren piper! :( KRAAM

 

Av Elin - 5 september 2012 18:09

Hejsan allihopa! Före middan så chattade jag med Claudia och hennes jul tidningar har kommit och då har mina också kommit :D

YYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYY
YYYYYY

 

Av Elin - 5 september 2012 16:56

Hejsan allihopa!

Jag är jätte trött just nu. Jag har typ tvättat och städat hela dan igentligen så skulle jag typ ha sovit och vilat... Men jaja... DÅ får jag väll typ sova nu då? Jag känner mig ändå lite bättre idag än igår så vi får se om jag kommer på skolan imorgon :) Men nu dem här tre dagarna har jag typ sett samma program hela tiden. Top model, projekt runway och The real housewifes of atlanta ;) Och lite annat.

Ne men nu mst jag vila ett tag bloggar sen KRAAM! <3

 

Av Elin - 5 september 2012 15:22

Hejsan allihopa! Efter som att jag har varit sjuk ett tag så mst jag jobba igen medans jag är sjuk... + MÅGA läxor.... MST BÖRJA NU KRAM!<3

 

Av Elin - 5 september 2012 15:00

Hejsan allihopa! Just nu håller jag på att städa och det är hur varmt som helst i mitt rum! JAG DÖR JU SNART HÄR INNE!

Men jag tror att jag ska till skolan imorgon? :o 

Jag känner mig fortfarande inte jätte kry men... Ja vi får väll se :)

Men iaf så har jag tvättar hur mkt som helst idag Vitt, Svart och kulört typ tre gånger om...

Det är två personer jag saknar jätte mke och det är Aimee och mamma :( Jag far till mamma på fredag så det är inte så länge kvar :)

WIEE :D Fast jag kommer sakna pappa när jag är hos mamma... :( Det är det som är jobbigt med att ha skilda föräldrar... Man saknar alltid någon av föräldrarna. Jaja men då har man ju något att se fram emot ;) <3

NEE här kan jag ju inte sitta och lata mig... Ett helt rum väntar ju på att bli städat :'D KRAAM PÅ ER! <3

 

Presentation


Hej!
Jag heter Elin och jag driver den här bloggen. Jag gillar sport, musik, vänner och massa annat. Här får ni veta lite om min vardag och så. Ni kan också lära känna mig under länken ''vill du lära känna mig?''
Följ mig på bloglovin :)♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem i One direction tycker du mest om?
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles
 Niall Horan

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards