elin

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Elin - 14 september 2012 21:59

Hejsan allihopa!

Just nu så sitter jag och Ida i min säng och ser på nån jävla nyhetssak. Ida kom typ kl 20.00 och sen nu så ska hon SOVA HÄR! :D

YEEEEEEEEEEEEEEEYY Fast vi har cup imorrn :) våran första match är 08.40.....-.- Jag kommer vara MEGA trött! Jag och Ida börjar få våran natt humor nu också! :P Jag taggar cupen som FAAAAAAAAN!

Den heter ''tjejsistann'' cupen är bara i en dag men alla spelar typ 3 matcher sen blire slut spel :) HOPPAS VI VINNER! BTW Det stormar ute nu! vi tänkte gå ut och sälja jultidningar.... MEEEEEEEN det blåste för mkt ;P Ja men nu ska vi typ fortsätta att mysa sen ska vi typ spela tv-spel och fb JAAAAA ni vet... xD Men BYE DÅ! KRAAM <3

 

Presentation


Hej!
Jag heter Elin och jag driver den här bloggen. Jag gillar sport, musik, vänner och massa annat. Här får ni veta lite om min vardag och så. Ni kan också lära känna mig under länken ''vill du lära känna mig?''
Följ mig på bloglovin :)♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem i One direction tycker du mest om?
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles
 Niall Horan

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards