elin

Alla inlägg under september 2012

Av Elin - 6 september 2012 21:32

Hejsan allihopa! Jag har just tittat klart på Robinson:) Och det är REDAN SLUT! :(( Fast i och för sig så har det ju varit varje vardag i några veckor.. ;) Bloggar just nu från pappas IPadSå jag orkar inte skriva så mkt nu men skriver mer sen Kraam!<3

Av Elin - 6 september 2012 19:36

Hejsan allihopa!

Jag ska länka min kompis Ida som nyss har startat sin första blogg här på bloggplatsen :)

Hennes blogg hittar ni  > Här <. Det vore jätte kul om ni kikade in och slängde in en kommentar! KRAAM <3

 

Av Elin - 6 september 2012 18:29

Hejsan allihopa!

Jag längar as mke till imorrn!!! 

1. Jag far till skolan och träffar kompisar <3

2. Jag får träffa Aimee :D <33

3. Jag far till mamma <333

4. JAG SKA UT OCH SÄLJA JULTIDNINGAR!!! :D YEY <333

Haha jag pratade med Aimee idag vi pratade typ mega länge 8D Hon sa vänta ska ba göra en sak MINST 4 grr... Så den fjärde gången hon gjorde det så la jag på( skojs skull ) Och då ringde hon upp mig efter 3 sek och ba VAD GÖR DU xD Haha... I know i'm not the funnyest  person in the world so don't blame me! ;D Haha nää skojja vet inte vad det är med mig idag  är typ glad för att jag ska få se människor igen! :D ne men... 8D HAHA NI MÅSTE TRO ATT JAG ÄR HELT KNÄPP xD 

Men iaf som ni vet har jag ju varit sjuk och inte kunnat tagit bilder på ''mig''. Elr jo jag har ju ''kunnat'' men jag  har ju sett förskräcklig ut så! Ja men tbx till ämnet... Men imorgon innan skolan ska jag ta bilder på ''mig'' och det kommer jag nog göra varenda morron :) Om jag inte har försovit mig xD Ja men här kommer en inte så jätte gammal bild på ''MIG'' xD

 

Sorry för dålig kvalité men jag hittade ingen annan... Det här är en sak jag inte säger ofta men på det här fotot tyckte jag att jag liknade min mamma? Dem som känner mig och har sett min mamma kommertera gärna om ni tycker det. Skulle gärna villa veta om det är så  att vi är lika på fotot elr om det bara är jag som tror/tycker det :D

KRAAAAAAAM :P <33

 

<3

Av Elin - 6 september 2012 13:21

Hejsan allihopa!

Jag sitter just nu och tittar på programet ''exreme home makover'' Alltså det programet! Dem bygger nya hus åt folk som har det jobbigt elr folk som te.x driver ett eget daghem. Jag blir rödr var ändå gång! KRAAM

 

Av Elin - 6 september 2012 12:07

Så ni vet så var dem tre första bilderna i det förra inlägget FÖRE och dem andra var EFTER :) KRAAM<3

Av Elin - 6 september 2012 12:04

Hejsan allihopa
Nu har jag plockat Tikka klart! :) Jag vet inte om man ser den så mke... Men man känner det jätte mke för nu är hon led iställer för sträv :) Bild kommer nu:

:)

Av Elin - 6 september 2012 11:02

Hejsan allihopa! Nu ska jag gå ut och plocka Tikka. och det innebär att jag plockar bort den sträva pälsen. Så ni vet gör det inte ont för hunden den tycker bara att det är skönt :) Före och efter bild kommer sen :) Kraaam

Av Elin - 6 september 2012 09:57

Hejsan allihopa!

Känner mig mkt bättre idag! :) Så imorgon blir det skola det LOVAR JAG! Elr ne jag kan inte lova ngt för jag kan ju typ bryta benet elr ngt.. Men om inget händer så KOMMER JAG! :) Jag ser typ fram emot det :) :D Fast det jag längtar efter mest är Aimee och mamma :'( Fast jag får ju se dem båda imorgon :) <3 LÄNGTAR!!! Ja... Men nu sitter jag och ser samma avsnitt av The real housewifes of Atlanta -.- ASSÅ på dagarna finns det INGET att se på typ... ALLT E BA SKIT! ;) Men igår innan jag skulle gå och lägga mig så slumpade jag bloggar och jag hittade en jätte bra blogg! :) Hon som drev bloggen var jätte påhittig :) Hon förklarade hur man kunde göra sitt eget läppbalsam och det blev jätte bra resultat när hon visade det! Så det kanske jag ska prova att göra :) Kan leta rätt på videon och lägga upp den elr den kommer nu 8D

Jag tycker att hon var bra på förklara :) KRAAM

 

Presentation


Hej!
Jag heter Elin och jag driver den här bloggen. Jag gillar sport, musik, vänner och massa annat. Här får ni veta lite om min vardag och så. Ni kan också lära känna mig under länken ''vill du lära känna mig?''
Följ mig på bloglovin :)♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem i One direction tycker du mest om?
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles
 Niall Horan

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards