elin

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Elin - 6 november 2012 23:41

Hejsan allhopa!

Jag kan inte sommna så jag bestämde mig för att göra ett inlägg! :)

Jag har typ bestämt mig jag ska börja blogga! YEY :D HAHA!

Men ni ska få se lite bilder från sims... Det är bilder på min ROOOLIGA fest... Där två dog  

    LÄÄSKIGT! Fast jag började asgarva! x'D Ja men sen efter allt sorgligt så var det ändå nån som sov på pjamaspartyt :) C':

  Haha ja men det är precis vad jag ska göra nu! :) Sova alltså xD 

Men godnatt på er! KRAAMIS <33

 

Av Elin - 6 november 2012 21:15

Hejsan allihopa!

Jag har funderat lite på om jag ska börja blogga igen eller inte? Jag vet fortfarande inte helt säkert men jag tror att jag ska börja igen! :)

Som ni vet så har jag ju skaffat YT kanal men jag har inte riktigt tid med den hela tiden. Så jag tänkte att jag skulle börja blogga igen och göra YT videos när jag vill och har tid :)

Ja men idag har jag varit sjuk och det är skit att vara sjuk! :( Min hals gör MEGA ont och mitt huvud med! :(

Men ja... Nu sitter jag iaf och spelar sims :D Jag började spela sims igen i fredags har typ inte spelat sims på ett halv år :'D 

SÅ NU ÄR JAG TYP BEROENDE....  

Ja men här kommer en bild på mamman i min sims familj som spelar TV-spel XD!!

  Man ser inte ''jättebra'' men jag tyckte iaf att det var lite kul... :D Hihi! 

Imorrn ska jag också stanna hemma för det blev inge bättre idag... OCH DET SOM VAR SÄMST VAR ATT JAG MISSADE INNEBANDY LAGBILDEN :'C WHÄÄ!! :( Jao men ihelgen bär det av till Sundet ;) Ska bli kul! Haha typ taggad ;D 

Nä men nu ska jag fortsätta med min lilla sims familj :) <3 Hare bra då! KRAAAMIS <33 :*

Presentation


Hej!
Jag heter Elin och jag driver den här bloggen. Jag gillar sport, musik, vänner och massa annat. Här får ni veta lite om min vardag och så. Ni kan också lära känna mig under länken ''vill du lära känna mig?''
Följ mig på bloglovin :)♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem i One direction tycker du mest om?
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles
 Niall Horan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards