elin

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Elin - 10 november 2012 19:39

Hejsan allihopa!

Idag har jag knappt suttit still en sekund! Det började med att pappa väckte mig kl nio för då skulle vi äta frukost tillsamands. Sen for jag och min farbrors flickvän ner till stan:) Det var jätte mysigt, Vi hittade lite kläder men köpte inget!

Sen efter det kom pappa och min farbror ner till stan och åt lunch med oss. Sedan for vi hem till min farbror och klädde på oss varma kläder. Sen for jag och pappa på min brors match och min farbror och hans flickvän for till några som dem skulle äta middag hos.

På min brors match var det spännande! ;) Dem kom lika men sen så körde dem straffar och då vann min brors lag! :)

Sen for jag och pappa till Birsta och köpte ett par jeans som jag hade kollat på sen for vi och käkade på donken (Mc donalds) :)<3

Det var jätte mysigt! :)

Ja och nu är vi hemma! :) Jag ska också snart se så mycket bättre som börjar kl 20.00 idag :) SÅ Ha det bra! KRRAAAMMMIIISS!

 


Av Elin - 10 november 2012 10:53

Hejsan allihopa!

Nu ska jag snart till stan med min farbrors tjej :)

Jag kommer kanske inte kunna blogga sådär jätte mycket idag... :(

Men jag får försköka mitt bästa! :) Kanske gör ngt inlägg när vi är på stan? Who knows? :)

Ja men ha en bra dag allihopa! KRAAAMIS! <33

  Gammal bild.

Presentation


Hej!
Jag heter Elin och jag driver den här bloggen. Jag gillar sport, musik, vänner och massa annat. Här får ni veta lite om min vardag och så. Ni kan också lära känna mig under länken ''vill du lära känna mig?''
Följ mig på bloglovin :)♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem i One direction tycker du mest om?
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles
 Niall Horan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards