elin

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Elin - 9 november 2012 23:55

Hejsan allihopa! 

Ja jag vet att kl inte ens är tolv men... Ja jag gör ett godnatt inlägg nu ist! :) 

Ja imorgon så ska vi ju fara på stan i SUNDET!<33 Det ska bli MEEEEEEEEEEEEEEEGA mysigt :)<3

Jag fick en fråga om att filma när jag bakar. Så det kommer jag göra nästa gång jag ska göra det! :) 

Ja men nu ska jag chilla lite så... GODNATT KRAAMIS!  





 


Av Elin - 9 november 2012 21:02

Hejsan allihopa! Jag har nyss sett på dobido och nu ska vi se skavlan XD Vi har nyss ätit efterrätt och nu sitter jag och käkar godis:) Men imorgon ska jag och min farbrors tjej ner på stan och äta lunch o shoppa :) Vi gjorde det i sommars också och det var jätte mysigt.<3Jag har fått låna pappas iPad också så snart ska jag väll nörda lite subway surfers ;).Ni får väldigt gärna komma med tips om vad ni vill att jag ska göra här på bloggen, som te.x filma när jag bakar, göra smink video,Tips på appar...mm... Ja vad som helst! :) Så det är bara att bomba med förslag.Nu ska jag nörda subway surfers! KRAAAAAMIS<333

Av Elin - 9 november 2012 19:20

Nu är jag äntligen framme i sundet :)<33

Det är så mysigt här i sundet! :) Ja jag har just ätit mat med min farbor och pappa sen så ska vi göra efterrätt:)

Ja och nu har Aimee åkt till England ;( Får ont i hjärtat när jag tänker på att hon inte är i sverige på två veckor... :(

Kraamis! <33

Av Elin - 9 november 2012 16:11

Hejsan allihopa! :)
Jag sitter i bilen och har precis åkt förbi övik :) Men förlåt för att jsg inte gjorde något inlägg i morse :( Men jag vaknade kl kvart i åtta och jag skulle va utanför min kompis hus åtta! Så jag hann inte göra ngt inlägg. :(
Ja och bilen har typ pajjat fast vi kan köra men det står att bromsarna inte funkar fast de gör dem... Men aja s det går väll bra så länge vi kommer fram :) Kraaamis!<3<3

Av Elin - 9 november 2012 14:49

Hejsan allihopa! Sitter nu i bilen påväg till Sundet :) Yeey ska bli så mysigt att få komma bort lite! Fast jag sa hejdå till aimee förut...:( Jag började typ gråta. men men... hejdå! :)

Presentation


Hej!
Jag heter Elin och jag driver den här bloggen. Jag gillar sport, musik, vänner och massa annat. Här får ni veta lite om min vardag och så. Ni kan också lära känna mig under länken ''vill du lära känna mig?''
Följ mig på bloglovin :)♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem i One direction tycker du mest om?
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles
 Niall Horan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards