elin

Alla inlägg under november 2012

Av Elin - 9 november 2012 14:49

Hejsan allihopa! Sitter nu i bilen påväg till Sundet :) Yeey ska bli så mysigt att få komma bort lite! Fast jag sa hejdå till aimee förut...:( Jag började typ gråta. men men... hejdå! :)

Av Elin - 8 november 2012 23:00

Hejsan allihopa!

Nu ha jag gjort klart allt och ska ÄNTLIGEN få gå och lägga mig!   

Så Godnatt med er! KRAAMIS <33

  Sry för dålig kvalla...

 

Av Elin - 8 november 2012 22:10

Hejsan allihopa!

Just nu är jag hur trött och slut som helst...!

Kom till skolan gjorde en jätte viktig sak till ett program och sen elevensval. Efter skolan så skulle jag va med Aimee och då var vi på hallen. Sen for vi hem till henne sen for vi tillbaka till hallen och åt strips. Sen skulle vi repa för en julshow då gjorde vi det i 3 timmar och 10 min! + Att jag tog min första livmorderhalscancer spruta. Det gjorde SKIT ONT! Det gjorde inte ont från början när hon tryckte in den men sen gjorde det MEGA ONT! Ja men nu har jag ju en natt framför mig så.:) Ja och imorrn far jag till Sundet! YEEY<33 Men imorron far också Aimee til England... :( WHÄÄ :'( FYY!

Längtar inte tills vi säger hejdå! ;( Tänk om vi inte ens hinner det! D: För jag måste fara en kvart tidigare! SHIIT! ;((

Men jag får iaf ta med datorn till Sundet så då kan jag ju blogga! :) Fast säket typ bara på kvällarna... Men aja bättre än ingenting:)

För er som tycker att jag skriver för långa inlägg så är det för att jag skriver långa och färre ist för korta och många.

Nä men nu ska jag packa klart och sen ska jag typ göra läxa sen SOVA! 

Nä nu mst jag BACK TO REAL LIFE! KRAAMIS <33

 

Av Elin - 8 november 2012 08:38

Godmorgon allihopa!

Som sagt idag ska jag till skolan :) Då får jag träffa Aimee! YEY :D

Och jag kom på att vi hade sovmorgon idag! xD Heh...:)

Idag är det en ganska kort dag för oss :) Vi har typ tre lektioner fast dem är ju typ ganska långa ändå.

Ja....Jag hade inte sådär jätte mycket att skriva om nu men...  Ja men då avslutar jag väll här då! ;) KRAAAMIS!<333

                                                    

Av Elin - 7 november 2012 22:15

Godkväll allihopa!

Har tittat på Berg flyttar in ikväll och jag måste säga att hon är ju bara SÅ SKÖN! Älskar henne :)<3

Ja och nyss spillde jag ut min vatten flaska i min säng...-.- Kul.... 

Ja jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig i tid så att jag orkar med skolan imorgon! :) För jag ska dit och jag inte mår jätte dåligt imorrn men det ska nog inte vara något problem! :) 

Ja men som sagt så far jag till sundet på fredag och det ska bli kul! :) Men jag kommer kanske inte kunna blogga lika mkt då... :(

För vi ska kolla på min brors länslag som ska spela där :)

Jag börjar också tagga jul jävligt mke! :D Längtar MEEEGA MKE!:D<333

Jag längtar tills alla jul grejor ska fram då får man värsta julkänslan :) Och bakeriet också! Nä fy vad kul :)<3

Nä nu måste jag gå och lägga mig KRAAMIS! <33

 


Av Elin - 7 november 2012 19:05

Hejsan allihopa. 

Jag sitter och funderar på om jag ska starta sims? :) Kanske det...?

Men jag chattade med Aimee före jag åt och då sa hon att hon skulle va i skolan på fredag! YEEY :)

Men jag kommer typ börja gråta när vi säger hejdå! :(( Vi kan inte smsa elr nåt för det kostar as mke pengar att skicka till utlandet.:(((

Kommer inte ha ngt att göra på två veckor :( WÄÄ! Men jag känner mig lite friskare nu förutom att jag är tät i näsan och hostar men det gör inget :) Så jag ''tror'' jag ska till skolan imorgon? :)<33 Och då kanske jag kan va med Aimee :D 

Men jao.... Förresten min YT kanal heter : Artbyelin 

Fast jag har typ inte gjort ngt på den på ett tag nu... Men aja ;)

Nä men nu ska jag nog starta sims :) Men hoppas jag gör en roligare fest på sims idag än det vart igår för då dog ju två st....xD

KRAAAMIS!

  

Bilden är tagen före jag färgade håret :)


Av Elin - 7 november 2012 16:49

Hejsan allihopa!

Jag har nyss suttit och tittat på en film som hette typ ''hot rod'' det handlade om en kille som hette Rod som skulle göra ett stunt för att rädda sin styvpappa så att han kunde klå upp styvpappan! :D Helt sjkut rolig film!   

Ja men före jag såg filmen spelade jag sims och jag adopterade en kattunge :) Här kommer en bild på när den sover :'D

  HAHA! Den sover med ena benet upp i vädret! :'D <33

Ja men jag tror jag kommer till skolan imorron. Jag hoppas det för annars hinner inte jag träffa Aimee min BFF innan hon far till England i TVÅ VECKOR!  WHHHHÄÄÄ!  Hon far på fredag så hon är troligt vis inte på skolan då :(

Men iallafall... Så ska jag visa er :

 

YEEY :D Här kommer den!

Jag älskar den här låten just för att den kanske inte är riktigt som alla andra låtar. Jag gillar också låten för att han har en sån röst! Jag får gåshud varje gång jag hör låten. Jag vet inte varför men låten betyder mycket för mig :) <3

Ja men då vet ni andledningen till varför jag valde denna låt! :) Och förresten så tar jag dem alltid med lyrics så att ni kan hänga med. :)  Ja och jag ska göra en ny header typ snart för att den där headern är lite felaktig ;D Nä men nu ska jag typ gå in på fb och checka lite :) KRAAMIS! <33

Av Elin - 7 november 2012 10:34

Hejsan allihopa! Sent i går kväll var det alldeles vitt av snö på backen. Men nu har den typ smält bort :(
Ja men Iallafall så sitter jag vid TV:n och tittar på 4:n för våran digitalbox har gått sönder så vi har tre kanaler 1,2 och 4:an... Kul...-.- Jag orkar inte heller sätta på sims så jag får väll göra ngt att äta nu :) Juste GRATTIS TILL OBAMA DOM VANN PRESIDENTVALET I USA :) Hejdå! KRAAAAAAMIS :)

Presentation


Hej!
Jag heter Elin och jag driver den här bloggen. Jag gillar sport, musik, vänner och massa annat. Här får ni veta lite om min vardag och så. Ni kan också lära känna mig under länken ''vill du lära känna mig?''
Följ mig på bloglovin :)♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem i One direction tycker du mest om?
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles
 Niall Horan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards