elin

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Tv program!

Av Elin - 13 november 2012 20:57

Hejsan allihopa!

I det här inlägget tänkte jag tipsa om TV program.

För vuxna och barn så tipsar jag om ''äntligen hemma''. Det är ett kul program för hemma fixare men det är också lite små pyssel 

som hur man kan göra hyllor och ja massa finurliga saker! :)

För tonåringar tipsar jag om ''16 and pregnant''. Det är ett program om tjejer som får barn när dem är 16 och hur det är och så! :)

Sen kan det vara lite intressant att kolla på ''SOS sommar''. Ni kanske kan gissa vad det är för program eller om ni kanske har sett de? ;) Men iallafall så är det ett program om polis uppdrag, ambulans uppdrag, sjöräddnings uppdrag och brandkårs uppdrag. :)

Det är ett bra program för barn och vuxna!

Sen är det ett program som heter ''Friend zone''. Det programmet handlar om ungdommar som är bästisar men den ena bästisen är kär i den andra och ska försköka bjuda ut den. Det är ett väldigt roligt program och ibland lite pinsamt;)

Ja men det är iallafall några som dels jag eller min familj tittar på! :)


  • Äntligen hemma - 4
  • 16 and pregnant - MTV
  • SOS sommar - 3
  • Friend zone - MTV

Det var vilka kanaler programmen var på! ;)

Hoppas ni uppskattar det1 :) KRAAAAAAAMIIIIIS!<3333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 januari 2013 23:24

Min lillasyrras blogg: Klicka här för att komma dit. Kraam♥ ...

Av Elin - 1 januari 2013 21:04

Av Elin - 1 januari 2013 21:03

Av Elin - 31 december 2012 17:27

Av Elin - 26 december 2012 00:34

Presentation


Hej!
Jag heter Elin och jag driver den här bloggen. Jag gillar sport, musik, vänner och massa annat. Här får ni veta lite om min vardag och så. Ni kan också lära känna mig under länken ''vill du lära känna mig?''
Följ mig på bloglovin :)♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem i One direction tycker du mest om?
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles
 Niall Horan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards